Polecamy również
Spotkania grupowe
Znajomi online
Brak znajomych online.
28 sie 2015
Przepis na komosiankę

Śniadanie i podwieczorek to czas, kiedy możemy sobie dogadzać. Rano możesz zjeść nieco większą porcję owsianki czy też jaglanki. Jednak wieczorem świetnie sprawdzi się coś lżejszego, ale tak samo bogatego w wiele witamin i minerałów. Komosa ryżowa to doskonałe źródło pełnowartościowego białka, witamin i antyoksydantów. Nie zawiera glutenu, jest za to bogata w kwasy omega 3. Dzięki temu, sprawdzi się idealnie nie tylko w diecie biegacza, ale również u osób z nietolerancją glutenu. Ze względu na dużą zwartość cennych dla zdrowia składników, quinoa należy do grupy produktów nazywanych superfood.

Przepis na komosę ryżową

komosa

A gdyby tak… nie gotować komosy tradycyjnie, na wodzie? Quinoa z dodatkiem soku pomarańczowego to doskonały sposób na zdrowy i pożywny posiłek, który zaspokoi apetyt każdego głodomora!

    Składniki:

    • 5 łyżek czarnej komosy
    • sok wyciśnięty z 1 dużej pomarańczy (optymalnie, jeśli lubisz, możesz dodać jeszcze startą skórkę)
    • 1/2 banana
    • garść płatków migdałów
    • łyżeczka miodu

Sposób przygotowania:
Komosę dokładnie przepłucz na drobnym sicie. Następnie zagotuj ją w soku pomarańczowym. Będzie gotowa, kiedy wchłonie cały sok, ale wciąż pozostanie sprężysta (nie twarda!). Przełóż ją do miseczki, dodaj pokrojonego banana i płatki migdałów. Polej łyżeczką miodu.

Komentarzy: 0
Dołącz do Cooking VAN
Partner do wspólnego...
Zdjęcie profilowe użytkownika
Renata poszukuje partnera na wspólne: łyżwy
Ostatnio dołączyli
Zdjęcie profilowe użytkownika
Filip
Warszawa
Zdjęcie profilowe użytkownika
Renata
Strzegom
jazda na rowerze, łyżwy, kino, basen, kręgle, bieganie, koncert, siatkówka, wspinaczka, jazda konno,
Zdjęcie profilowe użytkownika
Piotr
Szczecin
jazda na rowerze, łyżwy, bilard, spacer, piłka nożna, badminton, tenis, kawa, herbata, tenis stołowy, ognisko, grill,