Polecamy również
Spotkania grupowe
Znajomi online
Brak znajomych online.
28 sie 2015
Przepis na komosiankę

Śniadanie i podwieczorek to czas, kiedy możemy sobie dogadzać. Rano możesz zjeść nieco większą porcję owsianki czy też jaglanki. Jednak wieczorem świetnie sprawdzi się coś lżejszego, ale tak samo bogatego w wiele witamin i minerałów. Komosa ryżowa to doskonałe źródło pełnowartościowego białka, witamin i antyoksydantów. Nie zawiera glutenu, jest za to bogata w kwasy omega 3. Dzięki temu, sprawdzi się idealnie nie tylko w diecie biegacza, ale również u osób z nietolerancją glutenu. Ze względu na dużą zwartość cennych dla zdrowia składników, quinoa należy do grupy produktów nazywanych superfood.

Przepis na komosę ryżową

komosa

A gdyby tak… nie gotować komosy tradycyjnie, na wodzie? Quinoa z dodatkiem soku pomarańczowego to doskonały sposób na zdrowy i pożywny posiłek, który zaspokoi apetyt każdego głodomora!

    Składniki:

    • 5 łyżek czarnej komosy
    • sok wyciśnięty z 1 dużej pomarańczy (optymalnie, jeśli lubisz, możesz dodać jeszcze startą skórkę)
    • 1/2 banana
    • garść płatków migdałów
    • łyżeczka miodu

Sposób przygotowania:
Komosę dokładnie przepłucz na drobnym sicie. Następnie zagotuj ją w soku pomarańczowym. Będzie gotowa, kiedy wchłonie cały sok, ale wciąż pozostanie sprężysta (nie twarda!). Przełóż ją do miseczki, dodaj pokrojonego banana i płatki migdałów. Polej łyżeczką miodu.

Komentarzy: 0
Dołącz do Cooking VAN
Partner do wspólnego...
Brak.
Ostatnio dołączyli
Zdjęcie profilowe użytkownika
Karolina
Lublin
jazda na rowerze, rolki, wędrowanie, sporty walki,
Zdjęcie profilowe użytkownika
Przemo
Poznań
kino, basen, bieganie, nauka tańca, spacer, gokarty, kawa, herbata, crossfit,
Zdjęcie profilowe użytkownika
Slawomir
Września
kino, siłownia, bieganie, paintball, koncert, tenis, kawa, herbata, imprezowanie,